onsdag 8 april 2009

Då var det dags...snyft!


Foto: Vanilla


Då var det dags att säga hejdå till våra kära vänner som flyttar till Indien. I tre år skall de vara borta. De lämnar ett enormt tomrum efter sig. Jag missunnar er verkligen inte alla de upplevelser och den livserfarenheter som väntar er den närmaste tiden. Ta vara på det!
Hoppas vi kommer ha möjlighet att komma och hälsa på, det vore riktigt häftigt!
Jag och hela min familj (bilden ovan), önskar er lycka till i allt nytt och spännande. Vi kommer sakna er massor!

3 kommentarer:

  1. Jag var tvungen att ändra lite i vår blogg. N och jag hade lyckats få samma logg in. Jag har tagit bort sista s:et och rätt adress blir istället
    www.meltingpotbywoodrow.blogspot.com. (Hade inte hunnit maila ut det ännu. pust. Kan du ändra i din lista./L

    SvaraRadera
  2. Webkamera inhandlas imorgon, för vidare kontakt på skypen.

    SvaraRadera